F VÁNOČNÍ PŘÁNÍ: vděčnost - Autentický deník

VÁNOČNÍ PŘÁNÍ: vděčnost

Vánoce jsou tady! Proto bych Vám chtěla popřát krásně prožité svátky. Ještě jednou zdůrazním prožité, protože o to jde. Ty dny prožít, žít je. Nejlepší by bylo, kdyby se nám dařilo žít život a tvořit si život každý den, ale všechno je možné. Naše cesta nás k tomu dřív či později dovede. Přeji Vám, ať jste v klidu, pokud možno s rodinou a s láskou. Berte tyto dny jako výzvu k tomu být milí na lidi, nestresujte se a místo toho se usmívejte a vnímejte všechny maličkosti, které tvoří celek. Přeji Vám lásku pod stromečkem a také pozitivní náhled na to, co se teď v našem světě děje. Přeji ať tuto situaci využijete k růstu a také přeji, ať je Váš život v co největší harmonii, jak jen to jde!

Dnes sem píšu nejen proto, abych Vám popřála k vánočním svátkům, ale ráda bych Vám dala tip, jak Vánoce prožít. Z instagramu už víte, že si každý den píšu deník vděčnosti. Tam si píšu vše za co jsem ten den vděčná. Přijde mi, že v tomto období, kdy dostáváme dárky a jsme v kontaktu s rodinou si můžeme naši vděčnost více uvědomovat, ale hlavně ji pokládám v tomto období za důležitou. Veřte, že můžete být vděční za cokoliv. Všichni máme v našem životě něco, za co můžeme být vděční, proto běžte od těch základních věcí. Děkujte už za to, že dýcháte, že jste, že máte dobré zdraví a za lásku ve vašem životě. Poté běžte hlouběji, co Vás ještě napadá? Za co můžete být vděční? Napiště to, prožijte vděčnost a uvědomte si, jak je to pro vás důležité. Teď a ne zítra. 

Pro koučink ve vašem dlouhodobém plánování se mi neváhejte ozvat na email: autentickydenikgmail.com. První koučinková hodina zdarma, poté se domluvíme, jestli je potřeba dál (už placené hodiny).

Brzo bude web upraven a i s ceníkem koučinku. Nebojte se, blog s pdf dokumenty budu vytvářet stále pro vás čtenáře. A moc ráda :) Jen je někdy lepší si o tom promluvit a přijít na kloub tomu, proč to třeba Vám samotným nejde. 

Mám zkušenosti v sociálním poradenství s lidmi závislými na alkoholu, kde sa bavíme o jejich změně a cílech. Řešíme jejich posun vpřed a možnosti. Stále zde pracuji. Dále mám dobrovolnické zkušenosti s lidmi s poruchou autistického spektra a seniory. Práce s lidmi je mým životem a koučink se stává jeho součástí. Mám kvafilikaci a zkušenosti, které mohu nabídnout. 

Mám za sebou bakalářské studium Sociální pedagogiky a poradenství a momentálně studuji magisterskou Sociální práci a mikro poradenství. Jsem absolventkou Základů koučování a členkou dlouhodobého kurzu RE Kouč (results and emotions). 

Momentálně koučink online přes odkaz na google meet. 


CONVERSATION

0 comments:

Okomentovat