F PLÁNOVÁNÍ *2: měsíční plánování + check list - pdf ke stažení - Autentický deník

PLÁNOVÁNÍ *2: měsíční plánování + check list - pdf ke stažení



Zdravím všechny, kteří čtete tento článek! Dnes bych Vám ráda napsala o měsíčním plánování. V minulém článku jsem psala o tom, že si do svého denního rozvrhu píšu skoro vše, abych měla přehled o tom, co za den vlastně všechno stihnu, což mi navozuje dobrý pocit. To, že mám dny takto strukturované mi navíc dává nějakou jistotu, která mi dělá dobře. Dnes se pojďme podívat na to, jak si plánuji měsíční události. Už několikátý rok si stahuji z A Cup Of Style měsíční plánovač, který mi pomáhá hlavně v tom, že vidím, kolik mám reálného času na to stihnout nějaký úkol. Tím pádem se nemusím zbytečně stresovat, když na to musím myslet. Prostě si událost napíšu a vidím, že mám týden na přípravu. Tu si rozvrhnu v denním plánování. 

Měsíční plánovač jsem si připravila v PDF i pro Vás, abyste nemuseli nikde hledat! Ke stažení:

MĚSÍČNÍ PLÁNOVAČ

Co mi nesmírně pomáhá a zapomněla jsem se o tom zmínit je check list! Je to v podstatě seznam úkolů. Zdá se to banálně, ale je to zásadní v tom, že nemusíte myslet na to, co je potřeba udělat a rovnou to čtete na papíru. Dělám si tento seznam většinou večer a na nadcházející den. Na papíře mám rozdělené kolonky (to do, práce, škola, blog), takže v podstatě čtyři seznamy úkolů. Píšu si sem i ty nejzákladnější a nejbanálnější věci, ale vždy mi udělá dobře, když si to pak můžu odšrtnout jako splněno.

Malý tip: Označte si úkoly podle jejich důležitosti. A (je nejdůležitější) až F (je nejméně důležité). Pokud je Vám příjemnější, tak 1-5. Díky tomu budete vědět, co je dnes potřeba 100% udělat a co ještě počká (místo toho jít třeba běhat).

CHECK LIST KE STAŽENÍ ZDE

Pro koučink ve vašem dlouhodobém plánování se mi neváhejte ozvat na email: autentickydenikgmail.com. První koučinková hodina zdarma, poté se domluvíme, jestli je potřeba dál (už placené hodiny).

Brzo bude web upraven a i s ceníkem koučinku. Nebojte se, blog s pdf dokumenty budu vytvářet stále pro vás čtenáře. A moc ráda :) Jen je někdy lepší si o tom promluvit a přijít na kloub tomu, proč to třeba Vám samotným nejde. 

Mám zkušenosti v sociálním poradenství s lidmi závislými na alkoholu, kde sa bavíme o jejich změně a cílech. Řešíme jejich posun vpřed a možnosti. Stále zde pracuji. Dále mám dobrovolnické zkušenosti s lidmi s poruchou autistického spektra a seniory. Práce s lidmi je mým životem a koučink se stává jeho součástí. Mám kvafilikaci a zkušenosti, které mohu nabídnout. 

Mám za sebou bakalářské studium Sociální pedagogiky a poradenství a momentálně studuji magisterskou Sociální práci a mikro poradenství. Jsem absolventkou Základů koučování a členkou dlouhodobého kurzu RE Kouč (results and emotions). 

Momentálně koučink online přes odkaz na google meet. 


CONVERSATION

2 comments:

  1. Bez plánování a poznámek, co mám udělat jsem jako bez ruky. :D Takže plánovače a diář jsou pro mě nezbytností, díky za tip! :))

    OdpovědětVymazat