F NOVÝ ROK 2021 + pracovní list v pdf - Autentický deník

NOVÝ ROK 2021 + pracovní list v pdf



Je to tady. Konec tohoto proměnlivého roku. Na svém instagramu jsem Vás informovala o tom, že můžete čekat speciální článek k tématu ukončení roku a vstoupení do nového. Dnes se totiž podíváme na to, jak ukončuji rok a s čím vcházím do roku nového. Vemte si papír a tužku, pojďme do toho! :)
Jako první se zamýšlím nad tím, co jsem prožila za rok. Začínám od ledna, pokračuji únorem až po prosinec. Všechno si to píšu na papír a vzpomínám. Po tomto se k textu zase vrátím a vypichuji věci, které se povedly a ptám se sama sebe.

Chci, aby něco z toho, co jsem v tomoto roce dělala/měla/tvořila...chci v tom pokračovat? 
Je potřeba něco změnit? 
Co se mi splnilo? 
Byla jsem taková, jaká chci být? 
A tak dál.

PŘIPRAVILA JSEM PRO VÁS PDF, KTERÉ SI MŮŽETE VYTISKNOUT A PRACOVAT TAK NA SVÉM ZPRACOVÁNÍ ROKU.

A co předsevzetí? Ty si nedávám. Vnímám to jako veliký balvan, který před sebou musím táhnout. Raději si svůj rok nejprve zreflektuji a ono z toho už vzejdou věci, které jsou potřeba změnit. Když bych si totiž dala nějaké random předsevzetí, bylo by to pro mě stresující. Navíc si myslím, že pokud předsevzetí vychází ze slov "měla bych trochu zhubout", "měla bych více cvičit", tak to není moje rozhodnutí, ale rozhodnutí mého okolí, ve kterém žiju. Nepotřebuji zhubout, nepotřebuji více cvičit. Chci se cítít dobře, proto dělám nějakou změnu ve svém životě. Všechna rozhodnutí pro změnu musí vycházet ze mě. Ne z okolí, ne proto, že se to někomu bude líbit. Pro sebe, pro Váš dobrý pocit, pro upřímný úsměv. 

O rozhodování si můžete přečíst v brožuře ZMĚNA

Každá změna je cesta, takže se nenechávám odradit od něčeho, co mi úplně nešlo. Abych se cítila dobře je důležité, abych se hýbala, tak jo. Co mě baví? Mě velmi naplňuje tanec, takže pro mě je nejlepší cvičení to, u kterého se záreoveň tancuje. Místo hodiny ve fitku, které fakt nemusím, si zaplatím hodiny tance. Pokaždé jsem od tama odešla doslova šťastná. V koronaviru to dokonce nahradily i online lekce, které byly taky super :). Nenechat se odradit od okolností, které zrovna jsou a nemusí být pozitivní, ale vydržet a případně si to poupravit, to je pro mě cesta. Nevzdávat se :)

Co chci já zlepšit ve svém roce? 

*pít více vody 

*přestat koukat po ránu o telefonu 

*dělat si detox od sociálních sítí jednou týdně (neděle)

Pro koučink ve vašem dlouhodobém plánování se mi neváhejte ozvat na email: autentickydenikgmail.com. První koučinková hodina zdarma, poté se domluvíme, jestli je potřeba dál (už placené hodiny).

Brzo bude web upraven a i s ceníkem koučinku. Nebojte se, blog s pdf dokumenty budu vytvářet stále pro vás čtenáře. A moc ráda :) Jen je někdy lepší si o tom promluvit a přijít na kloub tomu, proč to třeba Vám samotným nejde. 

Mám zkušenosti v sociálním poradenství s lidmi závislými na alkoholu, kde sa bavíme o jejich změně a cílech. Řešíme jejich posun vpřed a možnosti. Stále zde pracuji. Dále mám dobrovolnické zkušenosti s lidmi s poruchou autistického spektra a seniory. Práce s lidmi je mým životem a koučink se stává jeho součástí. Mám kvafilikaci a zkušenosti, které mohu nabídnout. 

Mám za sebou bakalářské studium Sociální pedagogiky a poradenství a momentálně studuji magisterskou Sociální práci a mikro poradenství. Jsem absolventkou Základů koučování a členkou dlouhodobého kurzu RE Kouč (results and emotions). 

Momentálně koučink online přes odkaz na google meet. 



CONVERSATION

2 comments:

  1. Neskutečně se mi líbí tvůj přístup k životu a životním změnám - střízlivý a rozumný. Pozitivní, ale realistický, je to opravdu ispirativní. Věřím, že se ti podaří dosáhnout všech plánů a změn.

    Co se týče bodů, které chceš zlepšit v novém roce, máme to velmi podobně.

    Přeji šťastný a úspěšný nový rok. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je krásný, co píšeš! Děkuju :) Též přeji krásný a úspěšný nový rok :)

      Vymazat